Heiii, unde îmi e cartea?

adelina 26 februarie 2014

M-am tot gândit dacă să scriu sau nu acest articol. Nu de alta, dar nu vreau să fie interpretat greșit sau să creadă cineva că încerc să fac antireclamă. Totuși, m-am decis să îl scriu, în speranța că poate a mai trecut cineva prin această experiență, și mă poate lămuri și pe mine. Întâi de toate vreau să subliniez faptul că scopul meu nu este să fac antireclamă firmei Libris. Doamne ferește! Mi-am comandat de multe ori cărți de la ei și cu siguranță îmi voi mai comanda. Întotdeauna le-am apreciat amabilitatea și punctualitatea, să nu mai menționez transportul gratuit!!!

Totul a început într-o zi de iarnă, mai exact, 24 februarie. Adelina se trezește voioasă și își verifică mailul (sau mai bine zis, oprește alarma, deschide un ochi, pune mâna pe telefon și din inerție deschide aplicatia pentru mail). Ce vede Adelina? Un mail frumos colorat de la Libris, prin care este anunțată că de Dragobete, primește gratuit, la ORICARE carte comandată, o carte cadou. ”Oh boy, oh boy!”. Se pune Adelina frumușel, caută o carte interesantă, o comandă și așteaptă cu entuziasm pachetul magic. Ce s-a întamplat mai departe?

Ei bine, cei de la Libris au dat din nou dovadă de profesionalism, iar azidimineață ( miercuri, 26 februarie, chair de ziua mea :D) primesc measaj de la ei că în cursul zilei de azi îmi voi primi cartea mult așteptată. Mai târziu, mă sună curierul, îmi înmânează cartea, ajung acasă, sfâșii ambalajul, și când colo ce să vezi?

Da, cartea mea. Atât. Fără cadoul de Dragobete. Nu am fost enervată, dar am fost dezamăgită. Oameni buni, nu îi promiteți Adelinei cărți, ca mai apoi să nu i le dați! E crimă!

Știind că cei de la Libris sunt o firmă serioasă, mi-am zis că poate am înțeles eu greșit, așa că am căutat pe net și am găsit oferta aici.  Deci se pare că nu am înțeles eu greșit, iar asta mă face să mă întreb ”Unde e cartea mea??”

Iar acum, scopul articolului: A mai comandat cineva cărți de Dragobete? Ați pățit și voi la fel?

Update: Imediat după ce am postat acest articol, am primit un telefon de la Libris prin care și-au cerut scuze și m-au asigurat că voi primi cartea. Încă o dată au dat dovadă de profesionalism. Mulțumesc Libris!


12 comments

  1. La multi ani, Adelina! 🙂
    Ma bucur ca pana la urma ai rezolvat problema si a fost vorba de o eroare.
    Si eu comand des de la ei. Este libraria mea virtuala preferata 🙂

Lasă un răspuns